Kwas hialuronowy – 7 pytań i odpowiedzi

Do jakich zabiegów stosuje się hialuronowy?

Kwas hialuronowy to preparat stosowany do wygładzania zmarszczek, odmładzania skóry, wolumetrii twarzy, poprawy owalu twarzy, powiększania i modelowania ust bez użycia skalpela – jako alternatywa dla chirurgicznego powiększania ust za pomocą własnego tłuszczu.

Powiększanie ust kwasem hialuronowym – na jak długo?

Kwas hialuronowy utrzymuje się zazwyczaj 6-12 miesięcy. Pierwsze efekty wstrzyknięcia kwasu hialuronowego widoczne są natychmiast po podaniu.

Czy zabieg kwasem hialuronowym boli?

Iniekcje wykonuje się bardzo cienką igłą insulinową – dlatego zastrzyki kwasem hialuronowym z reguły nie są bolesne. Jednak możliwe jest znieczulenie miejscowe za pomocą kremu kilkanaście minut przed ostrzykiwaniem twarzy.

Gdzie stosuje się kwas hialuronowy?

Kwas hialuronowy wygładza zmarszczki – można go stosować na całej twarzy, zarówno do redukcji zmarszczek wokół oczu, ust, zmarszczek palacza, pionowych i poziomych czoła. Kwas hialuronowy nawilża i napręża skórę – dlatego też skutecznie poprawia owal twarzy i pozwala zredukować zmarszczki marionetki.

Powiększanie ust a opryszczka

Zabiegów przerywania ciągłości skóry nie wolno wykonywać podczas niezaleczonych infekcji i stanów zapalnych, dlatego też nie ma możliwości modelowania ust kwasem hialuronowym kiedy mamy opryszczkę. Jeżeli iniekcje kwasu hialuronowego mają na celu redukcję zmarszczek w innym rejonie twarzy – opryszczka nie będzie przeciwwskazaniem.

Ile kosztuje zabieg kwasem hialuronowym?

Cena zabiegu hialuronem zależy od ilości wstrzykniętego preparatu. Można powiedzieć, że np. przy powiększaniu ust podaje się 0.5 – 1 ml preparatu. Cena powiększenia ust to ok. 700 – 1300 zł.

Jak długo utrzymuje się opuchlizna?

Po powiększaniu ust kwasem hialuronowym może pojawić się krótkotrwała bolesność warg oraz opuchlizna. Zazwyczaj ustępuje do 48 godzin po iniekcji. W przypadku kiedy zauważysz, że z czasem opuchlizna nie maleje, lecz problem się pogarsza – niezwłocznie skonsultuj się ze swoim lekarzem medycyny estetycznej. Możliwe, że przyczyną bolesności i napuchnięcia ust jest alergia na składnik preparatu.